skansens

Direktlänk till inlägg 15 juli 2011

Men nu å .........

Av Anneli - 15 juli 2011 23:35

Hej hopp igen !


Slänger in en liten blogg så här på nattkröken.....bara för att chocka lite   




Vackraste Olga hämtar andan lite. Inte lätt när man har en uppskruvad "lillebror" i hälarna jämt och ständigt. Där Olga är är oftast Manne också   



Här är han Manne..... i full studs (jag är helt övertygad att han har känguruskinn under tassarna). Han ser helt lealös ut på bilden   

 


Det verkar mer och mer som att Maxen har blivit Mannes stora idol.... oj va han fjantar och leker med honom   Maxen är väl sisådär imponerad av uppmärksamheten han får från Manne    

 


Här har Maxen fått nog av Mannes hysteriska uppmärksamhet , och gör en skrämselattack......och tittar man i Mannes ögon så ser det ut att lyckats bra   Det hela slutade sedan i lek mellan de två. Det är alltså inte så farligt som det kanske ser ut. 

 


Maximilians rumpa v/s



Mannes rumpa.

Ska den bli lika stor som Maxens månne ? Maximilian har en riktig björnrumpa. Jag kollade på bilder från när Maxen var 1 år och jisses vilken skillnad det är på då och nu     

 


Måste visa någon bild från Lotta´s (Thidas kennel) små godingar

till valpar. Det är såååå mysigt att få snusa och gosa med en valp eller två ibland. Helt ärligt.....jag skulle inte få mycket gjort hemma om jag hade en kull hemma.....jag skulle troligtvis sitta med valparna mest hela tiden    

  



Avslutar med en bild på en bedårande söt valp   

Nu ska jag försöka kurera bort min envisa skallebank. Inte blev den bättre av att bloggplatsen tappade kontakt med cyberrymden    - innan jag hann publicera....trycket steg kan jag avslöja...

A´phu .... tur att jag sparade under bloggningen    


Vi höres. Over and out !


 
 
Elon och Linus matte

Elon och Linus matte

28 juli 2011 22:29

Tycker dina Berner-Björnar ; ) är så fina. Kul att läsa lite nytt i din blogg och att du kommit tillbaka igen : )

http://cockernelon.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli - 17 april 2012 10:46


Hejsan!    Vill bara berätta att jag flyttat "hem" igen. Till  www.skansens.se  Denna adress funkar fortfarande också (www.maximilian.panatet.se) Ha det gott! Hälsningar Anneli     ...

Av Anneli - 3 december 2011 00:40

Rakar du benen?? Eller använder du vax?? Har du testat Silk-épil 7 Dual Epilator från Braun?        Nya Silk-épil 7 Dual Epilator från Braun är designad för att göra avlägsningen av oönskat hår så effektivt, skonsamt och enkel som möjligt....

Av Anneli - 3 december 2011 00:36

Brukar du ge bort skraplotter? Eller skrapar du dem själv?  Då kan detta vara något för dig       Glädjelotten passar utmärkt som gåva och är perfekt vid alla tillfällen då du vill visa din uppskattning. Glädjelotten ger dig chans att bli ...

Av Anneli - 3 december 2011 00:30

Hallå !   Är du  sugen på att testa en ny videokamera?? I så fall så ska du anmäla dig som testpilot hos Smartson   Canon Legria HF M406 erbjuder flera funktioner som ger dig möjlighet att filma och skapa en färdig film direkt i kameran. Här ...

Av Anneli - 2 december 2011 23:09

  Kan detta vara nått att prova?  Japp...det tror jag absolut          Ekströms kylda desserter är gjorda på färsk grädde och mjölk – chokladmoussen innehåller äkta choklad, pannacottan äkta vaniljstång och till crème brûléen medfö...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards