skansens

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2011

Sugen på att testa nått nytt ?

Av Anneli - 23 oktober 2011 21:26

Hejhopp !


Jag har anmält mitt intresse till att få prova hårstylingprodukter

från HYPEby MOOD via Smartsom. Det är inget märke som jag

känner igen alls - så jag hoppas att jag blir utvald som testpilot...

....spännande    Jag använder ju rätt mycket stylingprodukter

sedan jag klippte mig i kortfrilla, och har ju haft kort hår förut också så jag har provat mig igenom en hel del produkter genom åren.

Blir du nyfiken och vill du  veta mera ?? Kika på filmen här nedanför  


     


Blev du intresserad av att testa ?? Anmäl dig du också som

testpilot till Smartson. Det gör du HÄR  

Nu är det bara att vänta och hålla tummarna på att man kommer med i testet. 

Ha det gott !!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli - 17 april 2012 10:46


Hejsan!    Vill bara berätta att jag flyttat "hem" igen. Till  www.skansens.se  Denna adress funkar fortfarande också (www.maximilian.panatet.se) Ha det gott! Hälsningar Anneli     ...

Av Anneli - 3 december 2011 00:40

Rakar du benen?? Eller använder du vax?? Har du testat Silk-épil 7 Dual Epilator från Braun?        Nya Silk-épil 7 Dual Epilator från Braun är designad för att göra avlägsningen av oönskat hår så effektivt, skonsamt och enkel som möjligt....

Av Anneli - 3 december 2011 00:36

Brukar du ge bort skraplotter? Eller skrapar du dem själv?  Då kan detta vara något för dig       Glädjelotten passar utmärkt som gåva och är perfekt vid alla tillfällen då du vill visa din uppskattning. Glädjelotten ger dig chans att bli ...

Av Anneli - 3 december 2011 00:30

Hallå !   Är du  sugen på att testa en ny videokamera?? I så fall så ska du anmäla dig som testpilot hos Smartson   Canon Legria HF M406 erbjuder flera funktioner som ger dig möjlighet att filma och skapa en färdig film direkt i kameran. Här ...

Av Anneli - 2 december 2011 23:09

  Kan detta vara nått att prova?  Japp...det tror jag absolut          Ekströms kylda desserter är gjorda på färsk grädde och mjölk – chokladmoussen innehåller äkta choklad, pannacottan äkta vaniljstång och till crème brûléen medfö...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards